دو تهيه و توزيع کننده مواد مخدر در شهرستان مهاباد آذربايجان غربي طي 24 ساعت گذشته دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي مهاباد در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و در پي وصول خبري مبني بر اينکه فردي در شهرستان مهاباد درکار خريد و فروش مواد مخدر فعاليت گسترده اي دارد ،رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت. 
سرهنگ "وليزاده" افزود: با انجام يکسري کارهاي اطلاعاتي و پليسي مشخص شد فرد مذکور مواد مخدر را به صورت عمده از شرق کشور وارد و پس از دپو به صورت خرد در شهر مهاباد و شهرستان هاي همجوار به فروش مي رساند. 
وي ادامه داد: با مشخص شدن اين امر نامبرده در حال پخش مواد مخدر دستگير و در بازرسي ار خودروي وي 600 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و 40 گرم سوخته ترياک به همراه چهار عدد وافور و يک دستگاه ترازوي توزين کشف و ضبط شد. 
سرهنگ "وليزاده" اظهار داشت: در ادامه اين عمليات منزل متهم نيز با کسب مجوز قضايي مورد بازرسي قرار گرفت و يک کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامي مهاباد در پايان با اشاره به دستگيري يکي از همدستان متهم در اين راستا، خاطرنشان ساخت: هر دو فرد دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند./ف
برچسب ها: دستگیر ، توزیع ، مواد ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار