سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: عملکرد سایر پینگ پنگ بازان ایران را نباید با نوشاد عالمیان مقایسه کنيم.

ابراهیم علیدخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: نیما عالمیان در رقابتهای کاپ آسیا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا نتوانست آن چنان که باید عمل کند هرچند وی و بقیه بازیکنان را نباید با نوشاد مقایسه کنیم.

وی ادامه داد: نوشاد عالمیان در رقابتها ی کاپ آسیا بازیهای خوبی را انجام داد و عملکرد قابل قبولی داشت اما نوشاد، برای الآن نیست و 6 یا 7سال است که در مسابقات مختلف شرکت می کند و اکنون نتیجه اش را می بیند ، البته نیما عالمیان نیاز دارد که تاکتیک هایش را تغییر دهد، ما به جای مقایسه بازیکنان با نوشاد باید فاصله آنها را با وی کم کنیم.

علیدخت در پاسخ به این پرسش که آیا وی نیز معتقد به حضور نوشاد عالمیان در لیگ های اروپایی هست یا خیر گفت: از نظر من نوشاد باید به جایی برود که توان فنی بالایی دارد صرف اینکه بگوییم وی به آلمان رفته به بهتر شدن بازیش کمکی نخواهد کرد این نام آلمان نیست که باعث پیشرفت می شود توان فنی نیاز اساسی است.

وی افزود: اگر شرایطی پیش بیاید که بازیکنان خارجی قوی به عنوان یار تمرینی به ایران بیایند نه تنها به نوشاد کمک می شود بلکه سایر بازیکنان هم از این امکانات استفاده خواهند کرد، ما به دنبال آوردن حریف تمرینی قوی به ایران هستیم، اما هنوز مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان از برگزاری اردوی بابلسر هم خبر داد: اردویی  با حضور نوشاد و نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهر خانی به میزبانی بابلسر اوایل هفته آینده (اوایل اردیبهشت ) برگزار می شود و پس از آن هم  به اردوی مجارستان می رویم تا برای مسابقات قهرمانی جهان فرانسه آماده شویم./مح


 

برچسب ها: نوشاد ، من ، بهتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار