مربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم ملی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این دیدارها باعث می شود تا تجربه ملی پوشان بیشتر از گذشته شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عباس هاشم پور-مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص مقایسه دوبازی ملی پوشان برابر بلاروس گفت: در اولین دیدار مقابل بلاروس و با توجه به اینکه شناختی نداشتیم، بازیکنان فرصت زیادی برای گلزنی داشتند. اما بازی دوم سخت تر از دیدار اول بود.چرا که تیم بلاروس بازی بسته ای را به نمایش گذاشت.بر همین اساس پس از پایان دو نیمه از بازی هنوز نتیجه بدون گل بود. اما در 12 دقیقه سوم و گوشزد اجرای برنامه توسط کادر فنی به بازیکنان، ملی پوشان توانستند به چهار گل برسند.

وی افزود: بازی مقابل بلاروس و مجارستان و در واقع تیم های اروپایی یا قدرتمند جهان باعث می شود تا تجربه بازیکنان بیش از پیش شود. ضمن اینکه اردیبهشت ماه نیز رقابتهای غرب آسیا را داریم و این تورنمنت کمک بسزایی برای آماده تر شدن بازیکنان، بمنظور حضور در رقابتهای جام جهانی تاهیتی  می کند.

هاشم پور در ادامه بیان کرد: زمانی که به اردوی برزیل رفتیم و چند دیدار دوستانه با تیم های قدرتمند برگزار کردیم، توانستیم قهرمان شویم و در نهایت سهمیه بازیهای جام جهانی را کسب کنیم. معتقدم برگزاری اردوها و بازیهای بین المللی می تواند سکوی پرتابی برای موفقیت فوتبال ساحلی باشد.از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که تمامی شرایط را  برای تیم ملی فوتبال ساحلی مهیا می کنند تا ما بتوانیم عملکرد خوبی در بازیهای پیش رو داشته باشیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار