رييس كلانتري 115 رازي گفت: سارقي كه اقدام به سرقت يك سنگ 15 كيلويي طلا از پدرش كرده بود، توسط پليس فاتب دستگير شد.

سرهنگ سيد عباس نازرفتار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح بيشتر خبر فوق گفت: ساعت 12 روز گذشته شخصي به هويت غلامحسين با در دست داشتن مرجوعه‌اي  به مهر قاضي كشيك دادسراي ناحيه 11 به كلانتري مراجعه و اظهار داشت: پسرم به هويت "محمد" مقدار بيش از 15 كيلو سنگ طلا از کارگاهم در مشهد به سرقت كرده و به تهران فراري شده است.
رييس كلانتري 115 رازي در ادامه اظهارداشت: ماموران بلافاصله تخصصي اين كلانتري بلافاصله اقدامات گسترده خود را آغاز كردند و پس از چندين ساعت فعاليت فشرده عوامل اين يگان توانستند مخفيگاه اين متهم را شناسايي كنند.
وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران با هماهمنگي لازم در خصوص ورود به منزل با بازپرس مربوطه ساعت 18 روز گذشته به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: ماموران با استقرار در محل و بستن راه‌هاي احتمالي فرار وارد مخفيگاه متهم شدند و توانستند بدون هيچگونه صدمه‌اي وي را دستگير و در بازرسي از محل 105 گرم طلا سفيد و بيش از 14 كيلو 500 گرم سنگ مخلوط طلا و نقره كشف وضبط كنند.
سرهنگ سيد عباس نازرفتار در پايان خاطر نشان كرد: متهمان در راستاي تحقيقات پليسي اظهار داشت: قبول دارم از كارگاه پدرم در مشهد سرقت كرده‌ام، لذا پرونده‌اي براي متهم تشكيل و به مقام قضايي فرستاده شد.

برچسب ها: پسر ، پدر ، رحم ، مجرم ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار