علی عربشاهی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز نظارت همگانی شهرداری با در نظر گرفتن اهدافی چون توسعه و تعمیق فرهنگ نظارت همگانی در جامعه، ارتقای سطح اعتماد، مشارکت معنادار و رضایت عمومی، توانمندسازی شهرداری برای بهبود مستمر و بسترسازی اطلاعاتی برای ارتقای انطباق و سازگاری محیط با سازمان شهرداری در تلاش است تا بالاترین میزان رضایت شهروندان را نسبت به عملکرد مدیران شهرداری به دست آورد.
وی در ادامه افزود: با ارزیابی های انجام شده در سالی که گذشت رسیدگی کیفی به میزان 100 درصد و رسیدگی کمی به میزان 90 درصد بوده است که 10 درصد پیام های در دست اقدام است همچنین بر اساس آمار، از مجموع یک هزار و 714 پیام دریافت شده یک هزار و 329 پیام انتقاد و 288 مورد پیام تشکر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصدی افزایش پیام داشته ایم.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین مصادیق رضایت مندی امور اجتماعی و فرهنگی و بیشترین مصادیق انتقاد از معاونت امور شهری و فضای سبز بوده است که مهم ترین عامل وجود آن بافت متراکم فرسوده است. /ل