شهردار منطقه 20 تهران گفت: با بهره برداری از دو قطعه نهایی پرو‍ژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) شبکه بزرگراهی این منطقه، 50 درصد توسعه می یابد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عظیم بابایی با اشاره به تلاش بی وقفه عوامل احداث امتداد پروژه بزرگراه امام علی(ع) و نظارت میدانی مدیرن ارشد شهری و کارشناسان افزود: عملیات عمرانی احداث دو قطعه نهایی پروژه بزرگراه امام علی (ع) با مسافت 2/6  کیلومتر در منطقه 20 رو به پایان است که با بهره برداری از آن شبکه بزرگراهی این منطقه رشد 50 درصدی خواهد داشت.
 
بابایی وجود بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مبادی ورودی شهر تهران را از عوامل مهم توسعه شبکه بزرگراهی این منطقه برشمرد و تصریح کرد: بزرگراه های شهید آوینی، شهید کریمی و شهید رجایی از دیگر شریان های اصلی و مهم این منطقه محسوب می شوند که بخشی از بزرگراه شهید آوینی محل اتصال دو قطعه نهایی و در حال احداث بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 است.
 
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کاهش بار تحمیلی به شرق منطقه که با بهره برداری از بزرگراه مذکور ایجاد می شود در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و توسعه شبکه معابر شهری منتهی به این بزرگراه از طرح های در دست اجرای شهرداری منطقه 20 است. /ل
 
 

برچسب ها: شبکه ، بزرگراهی ، جنوب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار