رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی با اشاره به تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بحران های مدیریتی که برای کشور هزینه های بالایی دارند باید سامان داده شوند .

دکتر علیرضا جلالی، رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در زمان مطرح بودن بحث ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی ، بسیاری از اعضای هیات علمی به دلیل تصمیم ناگهانی برای این موضوع ناراضی بودند گفت: این افراد از همان زمان به دنبال بازگرداندن این تصمیم بودند که اخیرا با نامه نگاری ها این خواسته خود را اجرایی کردند.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم ها برای مرکز قلب شهید رجایی که مرکزی مستقل است تفاوت چندانی نمیکند افزود: ولی در مجموع می توان گفت که اعضای هیات علمی از تفکیک و استقلال دوباره دانشگاه علوم پزشکی ایران خوشحال هستند.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی با بیان اینکه دو سال و نیم قبل وزیر بهداشت وقت با هدف برخورداری استان تهران از شبکه درمانی یکسان تصمیم به ادغام گرفت تصریح کرد: وزیر بهداشت کنونی با دیدگاه دیگری تصمیم به تفکیک گرفته اند که در این عرصه باید احساسات افراد را نیز در نظر گرفت .

وی در پایان از چنین عملکردهایی به عنوان بحران مدیریتی نام برد و خاطرنشان کرد: این گونه تصمیم ها برای کشور هزینه های بالایی دارند. /ح
برچسب ها: مدیریت ، دانشگاه ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.