تعامل میان آزمایشگاه و بالین نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است زیرا با پیشرفت تکنولوژی جایگاه آزمایشگاه در تیم پزشکی معانی خود را پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر بهزاد پوپک، رئیس کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی است هر ساله تعدادی از محورها به دلیل اهمیت موضوع با ارائه راه کارهای جدید و  بکار گیری علم روز تکرار می شوند.

وی گفت: در عرصه های مختلف آزمایشگاه و بالین برای ایجاد ارتباط میان آزمایشگاه تشخیص طبی در تمامی سطوح و پزشکان در تخصص ها مختلف فعالیت های مهمی در نظر گرفته ایم تا  هر چه سریعتر استاندار های روز دنیا نزدیک شویم.

پوپک تصریح کرد: برخی از موضوعات مانند طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع به دلیل مطرح بودن در وزارت بهداشت، آزمایشگاه مرجع سلامت و به طور کلی کشور توجه خاصی را به خود مبذول داشتند  که در این کنگره به آن می پردازیم.

رئیس این کنگره اظهار کرد: تعامل میان آزمایشگاه و بالین نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است زیرا با پیشرفت تکنولوژی جایگاه آزمایشگاه ها و تیم پزشکی معنای واقعی خود را پیدا کرده است و اکنون طیف گسترده ای از آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی، نحوه درخواست و نوع نمونه توسط آزمایشگاه های انجام می شود هدف اصلی تمام گروه هایی که در امر تشخیص و درمان دخالت دارند بهبود بیمار است./ح
برچسب ها: بالین ، تیم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.