همسايه ليونل مسي آنقدر او را آزار داد تا بالاخره ستاره آرژانتيني خانه اش را خريد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از فوتبال آنلاين ليونل مسي ما يملك خود در اسپانيا را با خريد خانه همسايه هايي كه او را آزار مي دادند افزايش داد.

به نوشته دياريوگول اسپانيا، ليونل مسي و خانواده اش در منطقه اي اختصاصي،محدود و آرام به نام كاستلدفيس بارسلونا زندگي مي كنند.در چند ماه گذشته صاحب بخش غربي اين منطقه با مشكلات مالي مواجه شده و با توجه به بحران مالي اسپانيا ورشكست شده است.

 صاحب ملك كناري خانه مسي اين منطقه را به صورت قسطي خريداري كرده است اما با توجه به اين كه طي بحران اقتصادي اسپانيا ورشكست شده قادر به پرداخت اين اقساط نيست.او براي اين كه از اين معضل رهايي پيدا كند در آغاز به سراغ همسايه پولدار خود يعني ستاره بارسلونا مي رود تا بتواند ملك را به او بفروشد تا هم پولي را كه تا كنون داده پس بگيرد و هم از پرداخت مابقي آن خلاص شود.اما خانواده مسي از خريد ملك او امتناع مي كنند.

 بنابراين آقاي همسايه مجبور مي شود خانه هاي درون اين ملك را اجاره بدهد.و به اين صورت منطقه اختصاصي تبديل مي شود به جولانگاه غريبه ها كه هر روز مي آيند و مي روند.و بدترين بخش ماجرا اينكه مستاجران از ايجاد هر گونه سر و صدا اعم از پخش موزيك،بازي در محوطه و .. دريغ نمي كردند.

 در آغاز خانواده مسي تصميم گرفتند ديواري بين دو ملك بكشند اما به دلايل قانوني اين كار ممكن نبود پس آن ها تصميم گرفتند آن را بخرند تا درگير مشكلات قانوني هم نشده باشند.گويا اين طرح به مذاق مسي خوش آمده چرا كه اكنون براي خريد ملك سوم هم علاقه نشان داده است.

 و اين باز هم اثبات مي كند ليونل مسي در زمين غير قابل مهار است!


برچسب ها: مسی ، فوتبال ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار