لومیا 720 از سری گوشی های ویندوز فون نوکیا می باشد که در ردیف تلفن های همراه هوشمند ارزان قیمت قرار می گیرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،پس از بالا رفتن محبوبیت گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون،نوکیا تصمیم دارد تا مدل جدیدی از این گوشی ها موسوم به لومیا 720 را وارد بازار کند.ابعاد این گوشی به ترتیب برای طول و عرض و ارتفاع 5.04 و 2.65 و 0.35 اینچ می باشد.این دستگاه در مقایسه با محصولات مشابه دیگر ویندوز فون بسیار باریک تر می باشد.


وزن لومیا 720 در حدود 128 گرم بوده که با توجه به استفاده از پلاستیک در ساخت آن بسیار سبک تر از محصولاتی همچون گلکسی اس 3 می باشد.این محصول با صفحه ی نمایش 4.3 اینچی و با تراکم 217 پیکسل بر اینچ دارای عرضه می شود که با توجه به قابلیت های گرافیکی سیستم عامل ویندوز فون مناسب است.

از دیگر ویژگی های این تلفن همراه هوشمند می توان به باتری 2000 میلی آمپری اشاره کرد.با این باتری می توان تا 3 ساعت به طور مداوم مکالمه کرد.پردازشگر مورد استفاده در لومیا 720 کمی ضعیف به نظر می رسد البته برای کار با ویندوز فون 8 مناسب است،این پردازشگر از نوع دو هسته ای و با سرعت یک گیگاهرتز می باشد.


وجود یک دوربین 6.7 مگاپیکسلی با قابلیت تصویر برداری اچ دی از نقاط قوت لومیا 720 به شمار می رود.این گوشی با RAM 512 مگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی به دست علاقه مندان می رسد و این حافظه از طریق درگاه microSD تا 64 گیگبایت قابل ارتقا می باشد.
برچسب ها: لومیا ، نوکیا ، جدید ، جزئیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.