فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تحقق گفته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر دشمن کوچک‌ترین غلطی بکند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، برای ما یک شعار تبلیغاتی نیست.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در جمع مسئولان و فرماندهان ارشد نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق اظهارداشت: امروز شاهد آن بودیم که فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار، آمادگی کامل و پشتیبانی خود را در تحقق این پیام رهبر معظم انقلاب اعلام کرده و تحقق آن را امری راحت دانستند.

احمدی ادامه داد: یکی از مظاهر بروز قدرت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی، پیشرفت بخشی چشمگیری بود که در ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران رخ داد و دشمنان این مرز و بوم را انگشت به دهان گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی به اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که «اولین نظامی که من پشت سر ایشان نماز خواندم شهید شیرودی بود» تاکید کرد: وقتی شما پشت سر کسی به نماز می‌ایستید، این نشانگر مورد اطمینان بودن و تایید شما بر عدالت و مومن بودن شخص است و این گفته خود گویای اعتماد بر حق رهبر معظم انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

احمدی یادآور شد: این زمان که روزهای عربده کشی دشمنان اسلام است و میبیبنیم که قله‌های آرزوهایشان در مصر و لیبی خراب شده است و لرزه به تن و اندام آنها در منطقه افتاده، ارتش نیرومند جمهوری اسلامی آمادگی کامل خود در تاسی از امر رهبری مبنی بر دفاع از این آب و خاک را آشکارا فریاد زد و گفتند برای تحقق امر رهبر آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر مرکز تمرکز و کینه توزی دشمنان و مستکبران است، تاکید کرد: با توجه به تمام فشارهای دشمن، امروز شاهد امنیتی کامل در کشور هستیم و این امنیت و آرامشی که امروز در این مرز و بوم شاهد آن هستیم را نتیجه زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.


برچسب ها: فرمانده ، سپاه ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.