تهیه‌کننده "گامهای استوار‌" گفت: "گامهای استوار‌" میان برنامه‌ای ویژه انتخابات ریاست جمهوری بوده که با ساختار "موشن‌ گرافیک‌" روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

"محمد قاسمی‌" تهیه‌کننده و کارگردان میان برنامه تولیدی گامهای استوار، ویژه انتخابات ریاست جمهوری، در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "گامهای استوار‌" میان برنامه‌ای13 قسمتی ویژه انتخابات ریاست جمهوری است که به زودی روی آنتن شبکه یک سیما قرار می‌گیرد.
وی افزود: "گامهای استوار‌" در 13 قسمت سه دقیقه‌ای، یک ماه قبل از انتخابات در قالب برنامه‌های دیگر پخش می‌شود.
"قاسمی‌" با اشاره به موضوعات و رویکرد "گامهای استوار‌"، ابراز داشت: در هر قسمت، اخلاق انتخاباتی‌"، تبلیغات انتخاباتی‌"، "بحث قانونمندی‌ کاندیداها‌"، "دلیل حضور گسترده مردم‌"، "بحث ارتباط انتخابات و مفاهیم وحدت ملی‌" مورد بحث قرار می گیرد.
این کارگردان در خصوص ساختار موشن‌ گرافیک برنامه "گامهای استوار‌"، اظهار داشت: ساختار "گامهای استوار‌"موشن‌ گرافیک‌ بوده که میان برنامه را با "عکس"، "انیمیشن‌" و راوی راویان همراه می کند.
"قاسمی‌" با اشاره به نام نرتیور‌های "گامهای استوار‌" گفت: "گامهای استوا‌ر" دو راوی و نریتو‌ر زن و مرد دارد که برنامه را به صورت سوال و جواب پیش می برند و مخاطبان فقط صدای آنها را می شنوند.
وی تصریح کرد: هنوز دست به انتخاب نریتورها‌ نزده‌ام و عوامل این مجموعه نیز هنوز مشخص نشده است.
گفتنی است؛ "گامهای استوار‌" ویژه انتخابات ریاست جمهور حدود یک ماه دیگر در قالب یک میان برنامه سه دقیقه‌ای روی آنتن شبکه یک سیما می رود و این برنامه به صورت تولیدی تقدیم مخاطبان می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار