بوشهر/

شهید گنجی در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود

فرماندار دشتستان گفت: شهید گنجی الگوی مناسبی برای جوانان است و این شخصیت ارزشمند باید در سطح بین‌المللی و جهانی معرفی شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا خرمی در دیدار با مادر شهید گنجی اظهار داشت: شهدا نقش ارزشمندی در پیشرفت نظام اسلامی داشته‌اند و تکریم خانواده شهدا امری لازم است.

وی افزود: خانواده شهدا با صبر و پایداری در مسیر موفقیت نظام تاثیرگذاری زیادی داشته‌اند و باید همواره مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار دشتستان با تجلیل از شهید صادق گنجی و با اشاره به خدمات این شهید والامقام خاطرنشان کرد: صادق گنجی شهید دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، الگوی مناسبی برای جوانان است که این شخصیت ارزشمند باید در سطح بین‌المللی و جهانی معرفی شود.

خرمی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای تکریم و بزرگداشت شهید گنجی تدارک دیده‌ایم که برگزاری کنگره شهید گنجی از جمله این برنامه‌هاست که با حضور شخصت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی از آماده‌سازی تندیس شهید گنجی خبر داد و افزود: تندیس شهید صادق گنجی از سوی هنرمندان برجسته دشتستانی تکمیل و ساخته شده و به‌زودی در محل میدان شهید گنجی برازجان نصب می‌شود.

خرمی اضافه کرد: پایه‌های این تندیس به ارتفاع شش متر در محل این میدان نصب شده است و به‌زودی تندیس شهید نیز که از جنس برنز و چهار متر ارتفاع دارد با حضور مقام‌های ارشد کشور و استان رونمایی خواهد شد.

مادر شهید گنجی نیز اظهار داشت: شهید گنجی به همه مردم و مملکت تعلق دارد و دست همه مردم و مسئولان که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید تلاش می‌کنند را می‌بوسم و از صمیم قلب قدردان همه هستم.

مرضیه خلیفه گفت: شهید گنجی مهربان، افتاده و بسیار عاقل و از درک بسیار بالایی برخوردار بود و در سختی‌ها مرا دلداری و امیدواری می‌داد و به او تکیه می‌کردم./ج1

برچسب ها: فرماندار ، مملکت ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.