کولیوندگفت: در شرایطی که وزنه‌برداران پیش از این به‌صورت متعدد بر سکو‌های افتخار میادین بین‌المللی تکیه زده‌اند، نباید این رشته اسیر مسائل حاشیه‌ای شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: اختلافات پیش‌آمده میان وزنه‌برداران و کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری کشور، باید هر چه سریع‌تر با مدیریت صحیح مسئولان این رشته حل شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در شرایطی که وزنه‌برداران جمهوری اسلامی پیش از این به‌صورت متعدد بر سکو‌های افتخار میادین بین‌المللی تکیه زده‌اند نباید این رشته پر طرفدار در کشورمان اسیر مسائل حاشیه‌ای شود.

کولیوند در تبیین لزوم اخلاق‌مداری در ورزش کشور و به‌ویژه در ورزش‌های سنگین نظیر وزنه‌برداری، گفت: اگر میان ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی وزنه‌‌برداری اختلاف‌نظری نیز وجود داشت، این اختلاف باید با پادر‌میانی مسئولان ورزش به صورت درون‌‌فدراسیونی حل می‌شد و رسانه‌ای شدن این اختلافات ضرر بزرگی را متوجه تیم ملی وزنه‌برداری می‌کند.

وی تأکید کرد: ورزش، روحیه پهلوانی و ظرفیت بالایی می‌خواهد و همانطور که ورزشکاران به تربیت جسم می‌پردازند باید به پرورش روح نیز توجه داشته باشند و با بهره‌مندی از سجایای اخلاقی رفتار‌های پرخاشگرانه‌ و غیر معقول را از خود دور سازند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تأکید کرد: در هیاهوی ورزش نباید ارزش‌های جامعه اسلامی فراموش شود و ورزشکاران باید توجه کنند که نگاه جامعه به‌سوی آن‌هاست و کوچکترین نقص رفتاری آن‌ها در جامعه بسیار بزرگتر از آنچه هست دیده می‌شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر در بخشی از ورزش بداخلاقی به عنوان ضد ارزش نمایان می‌شود، نباید پاسخ این بداخلاقی با ضد ارزش دیگر داده شود چرا که این نوع برخورد‌ها بازخورد مناسبی را در جامعه ندارد./

 

برچسب ها: وزنه ، درگیری ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار