رقابت های جودو قهرمانی آسیا در بخش انفرادی در حالی با عنوان چهارمی ایران به پایان رسید که محجوب نشان داد آماده ترین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا جودو در بخش انفرادی به میزبانی نانکوک تایلند به پایان رسید و ژاپن با کسب سه مدال طلا و 2 نقره قهرمان شد.
 
کره جنوبی،‌ با یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز در جایگاه دوم ایستاد،‌ مغولستان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز سوم شد و ملی پوشان  با کسب یک مدال طلا توسط محمد جواد محجوب جودو کار وزن منفی 100 کیلو گرم و مدال برنز امیر قاسمی نژاد در وزن منفی 73 کیلو گرم مقام چهارم را از آن خود کردند.
 
بر اساس این گزارش،  یکی از نکات قابل توجه این پیکارها، سیر صعود پیشرفت جواد محجوب بود که در طول سه دوره شرکت خود در رقابت های  قهرمانی آسیا رنگ مدال خود را از برنز به طلا تغییر داد.
 
محجوب در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ابوظبی امارات برگزار شده بود به مدال برنز رسید.

وی این مدال را در بیستمین دوره که به میزبانی ازبکستان برگزار می شد به مدال نقره تبدیل کرد و در همین دوره بود که این مدال، محجوب را موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن کرد هرچند آسیب دیدگی به این جوان جودو کار اجازه نداد در لندن به رقابت بپردازد.

جودو کار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند با کسب مدال طلا نشان داد که همچنان به روند پیشرفت خود ادامه می دهد.
 
در این گزارش آمده است: امیر قاسمی نژاد یکی دیگر از جودو کاران موفق ایران است که در گرفتن مدال برنز در رقابت های قهرمانی آسیا هت تریک کرده است.

قاسمی نژاد در رقابت های سال 1390 امارات، 1391 ازبکستان و 1392 تایلند به مدال برنز رسید و نتوانست رنگ مدال خود را بهبود ببخشد.

لازم به ذکر است: جودو کاران کشورمان از 16 دوره  حضور  خود 42 مدال رنگارنگ را دریافت کرده بود که در هفدهمین دوره 2 مدال طلا و برنز به آن اضافه شد./مح

برچسب ها: عرفان ، نکات ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار