تیم گاز هند در اولین مسابقه خود در رقابتهای باشگاه های آسیا مقابل نماینده لبنان به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از صبح امروز یکشنبه اول فروردین ماه در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که در اولین بازی از گروه C تیم های گاز هند و بشریه لبنان به مصاف هم رفتند و در پایان نماینده هند موفق شد با نتیجه 3 بر1 از سد حریف خود بگذرد و اولین پیروزی را به نام خود ثبت کند.

در این بازی گازهند در ست های اول، سوم چهارم به ترتیب با نتایج 25-20، 25-21 و 33-31 پیروز شد و تیم بشریه لبنان هم تنها ست دوم را با نتیجه 22-25 به سود خود تمام کرد.

قضاوت این بازی را دو داور از ایران و هند بر عهده داشتند. اومیرزاک نورژان از قزاقستان داور اول و مسعود قاری از ایران داور دوم این بازی بودند.
 
نتیجه کلی این مسابقه به شرح زیر است:
هند 3 – 1 لبنان
25-20، 22- 25، 25-21، 33-31
 
 
**سرمربی تیم هند: هنوز به اوج آمادگی نرسیدیم
 
سرمربی تیم ملی والیبال هند بعد از کسب اولین پیروزی در رقابت های  باشگاه های آسیا گفت: تیم هند هنوز به اوج آمادگی نرسیده و در بازیهای بعدی با شرایط بهتری به میدان می رویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آونیش کومار که تیمش امروز بعد از اینکه در اولین بازی خود به پیروزی 3 بر 1 مقابل لبنان دست یافت در مورد این بازی گفت: بازی خوبی بود گرچه هنوز تیم به آمادگی کامل نرسیده و خسته راه است. آنچه برنامه ریزی کرده بودیم امروز در زمین اجرا نشد، اما مطمئنا تیم این قابلیت را دارد که بهتر از این بازی کند.

وی افزود: در اولین بازی نقاط ضعف خود را به خصوص در دفاع شناسایی کردیم و آن را برای بازی بعد رفع می کنیم. به هر حال با این پیروزی روحیه بازیکنان هم بالا رفته است.

سرمربی تیم هند در مورد تیم لبنان هم گفت: لبنان تیم خوبی است ولی آنطور که باید بازی نکرد و بیشتر امتیازات را در ست اول از دست داد.

کاپیتان تیم هند هم در مورد این بازی گفت: درست است که بازی اول را پیروز شدیم اما ما به دنبال مقامی بالاتر در این مسابقات هستیم.

لالیت کومار درباره طولانی شدن ست چهارم افزود: در ست آخر به دلیل اینکه در دفاع اشتباهاتی را داشتیم امتیازات زیادی را از دست دادیم و به این دلیل بود که ست آخر طولانی شد. اما به هر حال تیم ما در روزهای آخر به اوج آمادگی می رسد و بازیهای خوبی را از ما خواهید دید.
 
 
**سرمربی تیم بشریه لبنان: به دلیل خستگی بازیکنان شکست خوردیم
 
سرمربی تیم والیبال بشریه لبنان بعد از شکست در بازی نخست خود در باشگاه های آسیا گفت: بازیکنان به دلیل خستگی و نداشتن تمرین پیش از شروع مسابقه نتوانستند توانایی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مولیر که تیمش در اولین بازی شکست را پذیرا شد در نشست خبری در مورد این بازی گفت: ما روز قبل به تهران رسیدیم و تیم هیچ تمرینی را در سالن نداشت. از طرفی هم بازیکنان به دلیل خستگی نتوانستند آنطور که انتظار داشتیم بازی کنند.

وی افزود: این برای اولین بار بود که در صبح مسابقه برگزار می کردیم و تیم به بازی صبح عادت نداشت. به هر حال بازی خوبی بود و ما باید این بازی را می بردیم اما متاسفانه این فرصت را از دست دادیم. سرویس های زیادی را خراب کردیم و به این دلیل امتیازات زیادی را هم از دست دادیم.

مولیر در مورد تیم گاز هند هم گفت: هند تیم خوب با قد و قامت بلندی داشت که توانستند مقابل ما به پیروزی برسند.

کاپیتان تیم بشریه لبنان هم در این نشست خبری گفت: تیم خیلی خسته بود و بدون تمرین به میدان آمد. به هر حال نتوانستیم به سالن مسابقه و جو حاکم بر آن عادت کنیم و به همین دلیل در این بازی شکست خوردیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار