یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوري اسلامي ايران با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري توانسته هوشمندانه و با تدبير، روابط با جمهوری آذربایجان را مديريت کند و اجازه نخواهد داد رژيم غاصب صهيونيستی از ناآرامی‌های منطقه به نفع سياست اسلام‌زدايي بهره ببرد.

"مصطفي قوام" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به دخالت‌های اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه و تلاش برای برقراری روابط با جمهوری آذربایجان گفت: با روي کارآمدن " الهام علي‌اف " رئیس جمهوری آذربایجان و برخی روابط وی با رژيم غاصب صهيونيستي، اين رژيم اشغالگر تلاش دارد در کشورهای اسلامی نفوذ و نقشه‌هاي شوم خود را پياده کند.

وی ادامه داد: جمهوری آذربایجان باید توجه داشته باشد که به عنوان یک کشور اسلامی، سياست‌هاي ضد اسلامی رژيم جعلی صهیونیستی را تعقيب نکند.

قوام تصریح کرد: سفر وزير خارجه جمهوري آذربايجان به اراضي اشغالي قطعا برنامه‌اي است که از سوي رژيم غاصب صهیونیستی پايه‌گذاري شده چراکه آنها قصد دارند از طريق رابطه با جمهوری آذربايجان سياست اسلام‌زدايي را دنبال کنند.

این کارشناس سیاست خارجی با تاکيد بر روابط ايران و جمهوری آذربايجان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران تاکنون اجازه نداده که شکاف عميقي بين دو کشور ایجاد شود چرا که ايران و جمهوری آذربايجان دو کشور دوست،‌ همسايه و داراي مشترکات بسیاری در تمام زمینه‌ها هستند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنين جمهوري اسلامي ايران با توجه به رهنمودهاي " مقام معظم رهبري " توانسته هوشمندانه و با تدبير روابط دو کشور را مديريت کند و اجازه نخواهد داد رژيم غاصب صهيونيستی از ناآرامی‌های منطقه به نفع سياست اسلام‌زدايي خود بهره ببرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار