معاون فني عمران منطقه 16 از احداث چندين سالن تخصصي در اين منطقه خبر داد و گفت: يكي از مهمترين سالن هاي تخصصي سالن موسيقي شهيد آويني با اعتباري بالغ بر 5/9 ميليارد هم اكنون در حال احداث است.

محمد خبازها، معاون فني و عمران منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: سالن شهيد آويني به صورت تخصصي ويژه موسيقي طراحي شده است و ظرفيت آن حدود 1500 نفر است.
وي ادامه داد: زمان اتمام پروژه سالن تخصصي موسيقي شهيد آويني با اعتباري بالغ بر 5/9 ميليارد تومان قبل از مهر 92 به اتمام خواهد رسيد.
وي افزود: مجموعه ورزشي مادر در ناحيه شش واقع در خيابان مرسلي نيز تا دو هفته ديگر با اعتباري بالغ بر دو ميليارد استارت خواهد خورد.
خبازها، تصريح كرد: ساختمان پردازش بازيافت نيز با ارزش اعتباري يك ميليارد توماني مرتبط با بازيافت زباله تا اوايل ارديبهشت ماه استارت خواهد خورد.
معاون فني و عمران منطقه 16 خاطرنشان كرد: مجموعه مسجدسرا نيز از جمله طرح هاي عمراني منطقه 16 است كه با متراژ 1200 متر و اعتبار يك ميليارد و هشتصد توماني است همچنين 95 درصد سرويس هاي بهداشتي نيز در سطح منطقه به اتمام رسيده و مابقي تا اواخر ارديبهشت به صورت صد در صد پايان مي پذيرد./ز
 

برچسب ها: سالن ، احداث ، تخصصی ، آوینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار