مدیرکل امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: مهلت ثبت نام عتبات عاليات تا آخرين روز فروردين ماه بود و پس از اتمام مهلت ثبت نام، حدود 76 هزار نفر براي اعزام به عتبات عاليات ثبت نام كردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مدیرکل امور عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اينكه متقاضيان از صبح چهارشنبه مي‌توانند براي انتخاب نهايي ثبت نام كنند افزود: محدوديتي براي اعزام وجود ندارد و تمام كساني‌كه ثبت نام كردند مي‌توانند كاروان‌ها و تاريخ‌هاي مورد نظر خودشان را انتخاب كنند و مشكلي هم در اعزام آنها وجود ندارد.
مدیرکل امور عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص زمان اعزام كسانيكه در اين دوره ثبت نام كرده‌اند اظهار داشت: اعزام از 25 ارديبهشت ماه تا 12 تيرماه انجام مي‌شود و بعد از آن به دليل قرار گرفتن در ايام ماه مبارك رمضان، در اواخر خرداد ماه زمان دور جديد ثبت نام‌ها را اعلام مي‌كنيم.  
اخوان افزود: در ثبت نام اين دوره امكاني فراهم شده است كه مردم مي‌توانند از داخل منازل خود و به صورت اينترنتي ثبت نام كنند و اين شيوه جديدي است كه تا كنون وجود نداشته است و كسانيكه امكان دسترسي به اينترنت داشته باشند مي‌توانند زمان و مكان‌هاي مورد نظر را انتخاب كنند و پيش ثبت نام هم در اين روش حذف شده است ضمن اينكه هزينه‌اي هم براي پيش ثبت نام توسط مراكز گرفته مي‌شد كه اين مبلغ نيز در اين دوره ثبت‌نام‌ها حذف شده است.
مدير كل امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: هزينه‌ها نسبت به دوره قبل تغييري نكرده است اما هيأتي را اعزام كرديم تا با عراقي‌ها مذاكره كنند و تا دو سه روز آينده نتايج آن مشخص مي‌شود و اگر كاهش قيمت وجود داشته باشد اعلام مي‌كنيم./ز

برچسب ها: عتبات ، زیارت ، حج ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار