زنجان/

آمار ازدواج در خرم‌دره 8 درصد افزایش یافت

رئیس اداره ثبت ‌احوال خرم‌دره گفت: آمار ازدواج در این شهرستان 8 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رسول رفیعی اظهار کرد: ثبت وقایع حیاتی چهارگانه از وظایف ذاتی ثبت ‌احوال بوده؛ این وقایع شامل فوت، طلاق، ازدواج و ولادت است.

وی با اشاره به اینکه اداره ثبت ‌احوال خرم‌دره نیز به تبعیت از ثبت ‌احوال استان در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی تلاش می‌کند، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته این وقایع در دوره زمانی مطلوبی به ثبت می‌رسد.

رئیس اداره ثبت ‌احوال خرم‌دره با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و 7 فقره ازدواج در دفاتر رسمی شهرستان خرم‌دره ثبت شده است، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه با سال قبل از آن هشت درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 148 مورد طلاق نیز در شهرستان خرم‌دره ثبت شده است.

رفیعی با بیان اینکه سال گذشته هزار و 331 مورد واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است، اضافه کرد: در این مدت 307 واقعه فوت در شهرستان ثبت شده است.

وی در ادامه به ثبت ولادت‌ها در مدت زمانی قانونی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان 100 درصد ولادت‌ها و وفات‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت ‌احوال خرم‌دره در ادامه به موفقیت‌های کسب شده توسط این اداره اشاره کرد و گفت: با تلاش صورت گرفته سال گذشته این شهرستان رتبه دوم تکریم ارباب رجوع را در بین ادارات شهرستانی کسب کرد.
برچسب ها: زنجان ، ازدواج ، خرم دره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رفیعی
۱۳:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی خوب است