اولين نشست دانشجويان دانشگاه تهران با رئيس رسانه ملي؛

آغازي براي هم‌انديشي در حوزه مطالعات رسانه‌اي

مهندس سيد عزت الله ضرغامي رئيس رسانه ملي به دعوت انجمن علمي ارتباطات دانشگاه تهران سه شنبه در جمع دانشجويان اين دانشگاه حضور مي‌يابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ بنا به گفته تمنايي دبير اين انجمن، اين نشست اولين بار با حضور رئيس صداوسيما با موضوع مطالعات رسانه‌اي برگزار مي‌شود. وي با بيان اينكه حضور رياست سازمان صدا وسيما در اين نشست براي دانشگاه مبارك است گفت: اين هم‌انديشي با هدف بررسي عملكرد صداوسيما در حوزه رسانه از بعد نظريه‌هاي ارتباطي و علمي برگزار مي‌شود و نقطه آغازي براي برگزاري نشست‌هاي تخصصي در اين زمينه و تعامل بيشتر دانشگاه با رسانه خواهد بود.
تمنايي با اشاره به اينكه در اين هم‌انديشي دانشجويان ديدگاه‌ها، پيشنهادها و نقدهايشان را با رئيس رسانه ملي در ميان مي‌گذارند گفت: در اين نشست اولويت با نقد علمي است و كمتر به مصداق‌هاي برنامه‌اي پرداخته مي‌شود. وي ابراز اميدواري كرد اين نشست سرآغازي براي برگزاري كارگروه‌ها و نشستهاي مشورتي در حوزه مطالعات رسانه‌اي باشد.
اين هم‌انديشي سه‌شنبه 3 ارديبهشت ساعت 15 در تالار «ابن خلدون» دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران برگزار مي‌شود و حضور براي همه دانشجويان آزاد است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار