دوچرخه سوار سخت کوش آملی به مناسبت روز زمین پاک و رساندن پیام زیست محیطی و صلح ودوستی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای اروپایی، امروز سفریک ماهه خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، رحمت الله آزاد دوچرخه سوار خوش ذوق شهرستان آمل که 54 سال سن دارد ، تاکنون به 53کشور مختلف دنیا به مناسبت های مختلف سال وب پیام های ویژه ومتفاوت با دوچرخه سفر کرده است.

وی روز دوشنبه با استقبال گرم رئیس وکارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل حرکت خود را به سمت شش استان کشورمان شامل تهران، البرز، قزوین ، زنجان ، آذربایجان شرقی وغربی آغاز کرد.

رحمت اله آزاد گفت: پس از طی مسیرهای شهرهای کشور در ادامه به کشورهای ترکیه، بلغارستان، صربستان، بوسنی و کرواسی با دوچرخه رکاب خواهد زد.

وی افزود: هدفم از سفر این است که شهر به شهر و کشور به کشوری به مردم و مسئولان بگویم که بیش از گذشته مراقب محیط زیست اطرافمان باشیم.

آزاد تصریح کرد: اتنظار وخواسته قلبی همه دوستداران محیط زیست این است که مسئولان و همه مردم به جای شعار دادن به محیط زیست در جهت حفظ آن به فکر عملی کردن آن باشند.

وی،با اشاره به اینکه در طول بیش از دهها سفر برون مرزی رفتار مردم در طول مسیر حرکت او بسیار گرم و انسان دوستانه بود، تصریح کرد: در هر شهری پیام زیست محیطی و دوستی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران را به آنان می دادم.

این دوچرخه سوارآملی اولین سفر برون مرزی خود را با عنوان پیام رسان جامعه معلولان به کشورهای اروپایی انجام داده و سعی کرده به گوش جهانیان رسانده است./ب


برچسب ها: دوچرخه ، روز ، پاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.