افتتاحیه جشنواره دانشگاه پاک منطقه 2 دانشگاهی کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره دانشگاه پاک به منظور پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح تمامی دانشگاه های کشور برگزار می شود.

بنابر این گزارش: افتتاحیه نخستین مرحله منطقه این جشنواره به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه در سطح دانشگاههای منطقه 2 کشور با حضور مسئولین معاونت فرهنگی وزارت علوم، ستاد مبارزه با مواد مخدر و استان کرمانشاه برگزار شد که بیش از 100 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال و از این میان  8 اثر به عنوان برگزیده 100 اثر بعنوان شایسته تقدیر و نیز اثر برگزیده در بخش مسابقه کتابخوانی توسط داورهای صورت گرفته  انتخاب گردیده و از صاحبان آثار تقدیر به عمل آمده است.

در این گزارش آمده است: بخش های این جشنواره در قالب مقاله نویسی،( فرهنگی، اجتماعی و پژوهش کاربردی) طراحی پوستر، داستان نویسی، وبلاگ نویسی و فیلم و انیمشن بوده و بیش از 20 کارگاه در محیط دانشگاهها و خوابگاهها با موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها با همکاری مرکز مشاوره در سطح دانشگاههای منطقه 2 کشور برگزار شده است. همچنین در این برنامه کتابخانه ای تحت عنوان کتابخانه تخصصی دانشگاه پاک افتتاح شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار