رصد فعالیت ها در عرصه علوم انسانی و تمرکز بر علوم انسانی در عرصه جهانی از مهمترین فعالیت ها به شمار می آید.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران شهرام یوسفی فر معاون پژوهش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی صبح امروز طی سخنرانی که در نشست خبری در سالن همایش های این پژوهشگاه برگزار شد گفت: اولین همایش جنبش های اسلامی معاصر در تاریخ 7 و 8 اردیبهشت ماه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور اخوان المسلمین و به صورت کاملا علمی برگزار می شود.
 
وی افزود: یکی از مأموریت های علوم انسانی رصد فعالیت ها در عرصه علوم انسانی است که البته تمرکز بر علوم انسانی در سطح دنیا و ایران و منطقه نیز شامل این امر می شود.
 
یوسفی فر تصریح کرد: بنابراین یکی از مأموریت های ما ریشه یابی این تحولاتی است که اخیرا در سطح جهانی رخ داده است و هم اکنون با برگزاری این همایش به بحث و بررسی این تحولات پرداخته می شود.
 
وی تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته با تشکیل دبیرخانه ای ثابت فعالیت و برنامه ریزی در این خصوص محقق شده که البته دبیرخانه این همایش به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی طراحی شده است و بیش از 2 هزار نامه الکترونیکی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
یوسفی فر اظهار داشت: 64 عنوان مقاله فارسی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 33 مورد آن پذیرفته شده است چنانچه 9 مورد انگلیسی و 3 مورد عربی بوده است./ز2
برچسب ها: انسانی ، پژوهشگاه ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار