یاد استاد بزرگوارم "زنده یاد منوچهر نوذری" را در سالروز 73 سالگی رادیو گرامی می‌دارم.

"علیرضا جاویدنیا" گوینده و بازیگر پیشکسوت رادیو ضمن تبریک به مناسبت تولد 73 سالگی رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 40 سال از فعالیت رادیویی و تلویزیونی من می گذرد و شکر خدا همه برنامه هایی را که در این دو حوزه اجرا کردم مورد توجه مردم قرار گرفت.
وی افزود: امروز تولد رادیو است و دوست دارم یادی کنم از همه کسانی که در بوجود آمدن و ماندگاری این رسانه نقش بزرگی را داشتند و امیدوارم نسل جوان و علاقمند به رادیو نخواهند یک شبه ره صد ساله را طی کنند.
جاویدنیا ابراز داشت: از همه جوانان فعال و علاقمند می‌خواهم که به دنبال شهرت رادیو نباشند و تلاش کنند که بعد از 30 سال محبوب شوند.
این بازیگر پیشکسوت برنامه "راه شب" تصریح کرد: رادیو صحنه تئاتر است با این تفاوت که در تئاتر و سینما همه اعضای بدن یک فرد به  کمک بازی و اجرای او می‌آیند ولی در رادیو عشق و اصلاعات شما در پای میکروفون نقش آفرینی می کند.
جاویدنیا با اشاره به حضور خود در جامعه و شناخت ارزش های مردم کشورش، گفت: معتقدم یک گوینده یا بازیگر هنرمند و موفق باید در دل مشکلات جامعه رود و من خود همیشه با مردم و مشکلات آنها همراه شدم و خداوند را شاکرم که با هر اجرایی توانستم نظر مردم عزیزم را جلب کنم.
وی در خصوص جمله معروف "خدایا مرا معروف نکن مرا محبوب کن" اظهار داشت: این جمله دعای همیشگی من است و باید در این لحظه یادی از استاد بزرگوارم "زنده یاد منوچهر نوذری" کنم که همه چیز را از او  آموختم چون هر کسی جرات نشستن در کنار چنین شخصیتی را نمی کرد.
جاویدنیا تصریح کرد: در 73 سالروز تولد رادیو جای بسیاری از بزرگان را خالی می دانم و به خصوص مرحوم "نوذری" که بسیار از او آموختم.
وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که تاکنون با رادیو همراه بودم و او را بیشتر از هر رسانه دیگری دوست دارم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.