اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: مبلغ قرار داد هایی که در لیگ می گیریم پایین است .

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اکنون درگیر رقابت های لیگ هستیم و هر هفته بازی داریم.
 لیگ امسال  ، لیگ خوبی است و ملی پوشان بین تیم های  مختلف تقسیم شده اند اما مشکل ما رقم قراردهاست.

وی ادامه داد: پینگ پنگ رشته پر خرجی است و هزینه توپ و راکت  و رویه آن زیاد است برای مثال من هر ماه مجبور هستم که  رویه راکتم را عوض کنم که قیمت هر جفت  رویه راکت مبلغ 500  هزار تومان است به همین دلیل است که دخل و خرجمان یکی نیست.

 شهسواری در خصوص حضور در رقابت های قهرمانی جهان که قرار است 23  اردیبهشت ماه آغاز شود گفت: ما برای آمادگی در مسابقات جهانی، در اصفهان اردو داشتیم که این اردو همراه نوجوانان و جوانان بود همچنین قرار است 12 اردیبهشت ماه به اردوی مجارستان برویم که بسیار خوب است.

نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز درباره سیما لیموچی مربی تیم بانوان بیان کرد:  لیموچی مربی با تجربه ای است، خودش قبلا عضو تیم ملی بوده است و حضور دوباره وی کمک خوبی به بانوان ملی پوش  پینگ پنگ می کند.

وی اعلام کرد: اکنون در خانه تمرین می کنم و برای مسابقات جهانی آماده می شوم.

**اعزام نشدن به  کاپ آسیا مرا به نقطه جوش رساند

 ندا شهسواری گفت: من تعطیلات عید نوروز را از دست دادم و فقط تمرین کردم تا در مسابقات کاپ  آسیا نتیجه خوبی بگیرم متاسفانه در آخرین لحظات قبل از اعزام به من اعلام کردند که شورای برون مرزی با رفتنم  مخالفت کرده است و  چون مربی خانم همراهم  نیست نمی توانم اعزام شوم،  این مسئله من را به نقطه جوش رساند.

وی خاطر نشان کرد: فکر می کنم اگر به این مسابقات می رفتم حداقل از مرحله گروهی صعود می کردم  که در رنکینگ من تاثیر فراواني داشت، در مسابقات کاپ آسیا 2012 هم به یک برد و یک باخت به دست آوردم و فقط بعد از گیم شماری نتوانستم صعود کنم./آق

برچسب ها: بانوی ، المپیکی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار