معاون عملیات بسیج از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: آمادگی داریم تا رزمایش‌های بسیج در سال 92 را با ظرفیت سه برابر در کل کشور توسط همه گردان‌های سازمان یافته بسیج برگزار کنیم.

سرهنگ "نصرت‌الله سیف" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این رزمایش آخرین رزمایش از دور اول رزمایش‌های ۳۲ استان کشور است و در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: رزمایش مذکور در ادامه سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس گردان‌های بیت‌المقدس است که با رمز محمد رسول‌الله به صورت همزمان در تمام شهرهای استان آذربایجان غربی به اجرا در می‌آید.

سرهنگ سیف تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان‌های سازمان رزم بسیج، مخصوصاً گردان‌های بیت‌المقدس و همچنین گردان‌های عاشورا و الزهرا است.

معاون عملیات بسیج، برگزاری سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس را در راستای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت دانست و عنوان کرد: سی و دومین رزمایش الی بیت‌المقدس توسط سپاه استان آذربایجان غربی طرح‌ریزی و در قرارگاه امام هادی(ع) مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

وی گفت: در این رزمايش ناظرانی از هیئت‌های سازمان بسیج، ستاد کل نيروهاي مسلح و ستاد کل سپاه پاسداران، آمادگی و توان گردان‌های رزم را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند و ان‌شاءالله با موفقیت رزمایش‌های الی بیت‌المقدس را به اتمام می‌رسانیم.

سرهنگ سیف در پایان اظهار داشت: آمادگی داریم تا رزمایش‌های بسیج در سال 92 را با ظرفیت سه برابر در کل کشور توسط همه گردان‌های سازمان یافته بسیج برگزار کنیم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: بسیج ، رزمایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار