جلیل سامان به کیفیت کار و تهیه کننده ی اثر ه تامین نیازهای گروه اهمیت ویژه ای می داد.

محمد افسری مدیر تصویربرداری سریال پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص نوع تصویر برداری این سریال گفت: مشغول تصویربرداری مجموعه "مرد نقره ای" بودم که خلیل سامان به دلیل همکاری ام با وی بر سر سریال "ارمغان  تاریکی" از من  برای من در این  سریال دعوت کرد.

وی افزود: به دلیل ویژگی های خاصی که این کار داشت از دوربینی استفاده کردیم که پشت صحنه هایمان به صورت تار باشد.
افسری ادامه داد: چون سریال دهه 50 را در بر می گیرد همچنین و فضاهای تهران تغییر کرده انتخاب این نوع از دوربین باعث شد تا به کار سرعت دهیم.

افسری عنوان کرد: بعد از بررسی هایی که انجام دادم هر چه به سمت پیچیدگی ها و افزایش حس و حال کار می رفتم نوع نور پردازی کمتر است با توجه به فضای درام به کار کمک می کرد.

وی اظهار داشت: در این کار من از سبک نوری استفاده کردم تا رفت و آمد ها و پیچیدگی های کار به خوبی در بیاید.

افسری عنوان کرد: من در کار طنز موفق نیستم چون درون گرا و دارای حس های خاصی هستم پس و ترجیحا کارهای با فرم تراژیک رای می پسندم چرا که با شکل و نور پردازی خود به آن نزدیک  می شوم.

افسری اظهار داشت: کار با خلیل سامان بسیار خوب بود چرا که وی با کیفیت کار  بر این اهمیت ویژه ای دارد و همچنین تهیه کننده کار هر  آنچه که نیاز بود در اختیار گروه قرار می داد و بازیگران نیز به هیچ وجه تاخیر نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام گروه انرژی خود را  برای ساخت یک کار شایسته گذاشته و امیدوارم از این سریال استقبال کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار