کارشناس حوزه گردشگری بین‌المللی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: برنامه جامع و مدونی برای توسعه گردشگری مازندران وجود ندارد.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران. با انتقاد از عدم توسعه یافتگی مازندارن در زمینه گردشگری و گردشگرپذیری افزود: مازندران از ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری برخودار است، ولی به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب در این بخش از دیگر استان‌های کشور عقب مانده است.

وی تصریح کرد: قابلیت‌های گردشگری مازندران به طور باالقوه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و دلیل آن نداشتن برنامه جامع و مدون برای توسعه گردشگری در سطح استان مازندران است.

این فعال گردشگری با اعلام اینکه توسعه گردشگری مازندران باید در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شود، گفت: بسیار از قابلیت‌های گردشگری مازندران در جهان بی‌نظیر است و قابلیت‌های گردشگری مازندران ساخته دست بشر نیست.

قاسمی با اشاره به وجود چندین چشمه و آبشار طبیعی در مازندران به قابلیت‌های گردشگری چشمه سورت ساری اشاره کرد و گفت: چشمه آب‌معدنی سورت با توجه به قابلیت‌های بسیار بالایی گردشگری مورد توجه برنامه‌ریزان قرار نمی‌گیرد./س

برچسب ها: گردشگری ، مازندران ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.