شهردار منطقه 5 گفت : 54 تقاطع ترافیکی در غرب تهران با هدف ساماندهی ، تعریض ، بهسازی شبکه معابر بزرگراهی ، شریانی و محلی ، اصلاح هندسی شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛سعیدطلوعی  شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود : یکی از مشکلات اساسی شبکه معابر غرب تهران عدم اتصال صحیح بین شبکه معابر اصلی و فرعی است که باید با یک اتصال مناسب به هم وصل شوند .
 
وی افزود : شبکه بزرگراهی و معابر جمع و پخش کننده و دسترسی‌های محلی در برخی نقاط از اتصال مناسب برخوردار نیستند و در محل اتصال یک گره ترافیکی به وجود می‌آید که پش از بررسی بر روی 54 نقطه ترافیکی اصلاح هندسی آنها اجرا شد.
 
طلوعی با بیان این که برخی تقاطع‌ها به علت عدم شکل مناسب در شعاع گردش‌ها ، قوس‌ها و جهت‌های حرکتی دارای گره‌های ترافیکی هستند افزود : طرح ترافیکی در بزرگراه شهید لشگری ،ستاری ،حکیم  کوهسار- کن ، شهرزیبا - احمدکاشانی ، کاشانی - شاهین و... با هدف بهبود کارکرد شبکه بزرگراهی انجام شد.
 
وی اصلاح هندسی  در بزرگراه اشرفی اصفهانی را از جمله  طرح های  ساماندهی شبکه معابر منطقه عنوان کرد و گفت : این طرح با هدف روانسازی مسیر تردد سامانه اتوبوسرانی خط 10 تندرو و کاهش سفرهای شهری اجرا می شود.
 
شهردار منطقه افزود : همزمان با اجرای اصلاح هندسی ، طرح تعریض بزرگراه اشرفی اصفهانی انجام شد ./ل
برچسب ها: گره ، ترافیک ، تقاطع ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار