مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: اگر فدراسیون نمره 10 در کارنامه اش ثبت شد باید جواب پس دهد.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در روز شنبه هفته آینده (7 اردیبهشت) قرار است جلسه ای بین شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون و مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال برگزار شود تا چگونگی تشکیل کمیته فنی فدراسیون فوتبال و شرح وظایف اعضای این کمیته مشخص شود.

وی ادامه داد: پس از این جلسه باید شرح وظایف اعضای مصوب شود تا این کمیته تشکیل شود و سپس کمکی راه بردی برای پیشرفت تیم های ملی انجام شود.

عابدینی خاطر نشان کرد: این کمیته به درخواست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تیم های ملی مشاوره می دهد پس از گزارش کمیته فنی، عملکرد کمیته توسط دبیر کل به فدراسیون خواهد رسید.

وی ادامه داد: با ادغام کمیته فنی و توسعه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، کمیته تیم های ملی فوتبال تشکیل می شود و این کمیته در چار چوب اساسنامه فدراسیون فوتبال به کار خود ادامه می دهد.

عابدینی در خصوص همکاری با فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر ضعفی از فدراسیون ببینیم انتقاد می کند.

بر اساس شرایط خاص در فوتبال کشورمان از فدراسیون انتقاد خواهم کرد باید بر حسب نمره دهی عملکرد فدراسیون فوتبال مورد بحث قرار گیرد به کلیات فدراسیون فوتبال انتقاد ندارم بلکه به صورت موردی از مسئولان انتقاد خواهم کرد.

وی ادامه داد: همه مرا می شناسند سعی دارم از تجربیات خود برای پیشرفت فوتبال استفاده کنم و از این رو به فدراسیون کمک کنم.

عابدینی در پایان گفت: فدراسیون که نمره زیر 10 داشته باشد باید سوال و جواب شود و انتقادها باید برای پیشرفت فوتبال انجام شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار