رئيس مجلس شوراي اسلامي گسترش و توسعه منابع انساني و تعليم و تربيت آنان را مهمترين عامل پيشرفت، رهيافت و هدايت جامعه در دستيابي به توسعه پايدار و باثبات در كشور دانست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پیامی به همایش نخبگان شهرستان شهریار برگزاری آئین نخبگان شهرستان شهریار را اقدام شایسته و مناسبی در جهت تجلیل و حمایت از مقام و جایگاه شیفتگان و دوستداران عرصه علم و دانش و فن آوری در کشور دانست تا آنان با انگیزه و اراده والای خود بیش از پیش به فعالیت ادامه دهند.

متن پيام رئيس قوه مقننه به اين شرح است:


گسترش و توسعه منابع انساني و تعليم و تربيت آنان مهمترين عامل پيشرفت، رهيافت و هدايت جامعه در دستيابي به توسعه پايدار و باثبات در كشور است.

شناسايي و حمايت از استعدادها و توانمندي‌هاي دخشان جامعه يكي از گامهاي اساسي و بسترهاي مطلوب در نيل به شكوفايي علم و دانش است كه در شعائر ديني و مذهبي مانيز بسيار بر آن تاكيد شده است.

در همين راستا مشخص مي‌شود كه وظيفه اصلي و مهم در ايجاد تحولات و روشنگري جامعه ، افكار عمومي و همچنين فضاي سياسي و اجتماعي برعهده نخبگان است. آنان بعنوان گروه‌هاي مرجع و فراگير مي‌توانند مردم را به سمت و سوي مصالح و منافع جامعه رهنمون سازند.

بحمدالله نظام مقدس جمهوري اسلامي كه حاصل ايثار و مجاهدت‌هاي ملت سلحشور بوده از امكانات و بسترهاي مطلوبي در جهت پيمودن قله‌هاي رفيع علم و فناوري برخوردار است و ايجاد بنياد ملي نخبگان در كشور در راستاي توسعه علمي و حركت در مسير توليد دانش و جنبش نرم‌افزاري و اهميت دادن به جايگاه صاحبان علم و انديشه است.

برگزاري آيين نخبگان شهرستان شهريار اقدام شايسته و مناسبي در جهت تجليل و حمايت از مقام و جايگاه شيفتگان و دوستداران عرصه علم و دانش و فناوري در كشور است تا آنان با انگيزه و اراده والاي خود بيش از پيش به فعاليت ادامه دهند.

اينجانب ضمن تقدير از تلاش دست‌اندركاران برگزاري همايش اميدوارم حاصل و نتيجه اين اقدام ارزشمند بتواند در عرصه علمي كشور جلوه‌گر شود ونتايج مثبت آن مشوق علم‌پيشگان و فرهيختگان باشد.

علي لاريجاني
رئيس مجلس شوراي اسلامي
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار