امام جمعه بجنورد: توليدات عشاير ميزان وابستگي كشور را كم مي كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجه الاسلام و المسلمين يعقوبي در جمع كاركنان اداره كل امور عشاير استان و در حاشيه بازديد دوره اي ستاد اقامه نماز استان از ادارات با اشاره به بصيرت و آگاهي عشاير گفت:عشاير با هوشياري خود از ابتداي انقلاب سبب شدند تا مسئولان كشور از آنان بعنوان بازوان نظام نام ببرند.

وی افزود:ميزان توليدات عشاير بخصوص توليدات غذايي آنان به گونه اي است كه هم بخش قابل توجهي از نياز كشور را تامين و هم از ميزان وابستگي كشور كم مي كند.

يعقوبي با اشاره به شعار امسال رهبري افزود: هر فرد به سهم خود در ايجاد اين خماسه نقش دارد و حمايت بيشتر نظام از عشاير و توليدات آنها سبب ايجاد حماسه اقتصادي توسط آنان مي شود.

مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در خراسان شمالی درباره شعار حماسه سياسي تصریح کرد:حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بنام يك فرد نيست بلكه نشانه اقتدار و پايداري نظام است و مردم همانگونه كه ديگر تهديدها و تحريمهاي دشمنان را پاسخ گفتند با حضور در انتخابات بار ديگر حضور خود را نشان مي دهند و نقشه هاي دشمنان را ناكام مي گذارند.

وي انتخابات را يك تكليف مهم سياسي براي ملت خواند و خاطرنشان کرد:انتخابات صحنه جنگ نيست بلكه رقابت بين خوب و خوبتر است و مردم با سنجيدن معيارهايي چون ولايت مدار بودن،خدمتگزار بودن،داشتن توانايي و شايستگي كانديداي خود را انتخاب كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.