رييس کلانتري 164 قائم گفت: دو برادر با تجهزات نظامي به اخاذي و زورگيري از شهروندان شمال تهران مي‌پرداختند، توسط پليس پايتخت دستگير شدند.

سرهنگ محمد گلستانيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت چندي از شهروندان محدوده نوبنياد و پاسداران به ويژه دختران در خصوص اخاذي دو فرد مامورنما بلافاصله دستورالعمل شناسايي و دستگيري متهمان در اختيار اين مقر قرار گرفت.
رييس کلانتري 164 قائم در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از اخذ اطلاعات لازم از مالباختگان، اقدامات گسترده خود را آغاز کردند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: در حالي که متهمان در حين اخاذي و زورگيري از نقاب استفاده مي‌کردند، ماموران هيچگونه مشخصاتي ظاهري در اختيار نداشتند و تنها از روي اندام و عملکردشان به تعقيب آنان پرداختند.
وي افزود: در اين راستا ماموران تخصصي و اطلاعات به طور نامحسوس در محدوده نوبنياد دو فرد را با مشخصات بدني مورد نظر شناسايي کردند.
سرهنگ محمد گلستانيان گفت: در اين راستا ماموران بلافاصله به سمت آنان حرکت کرده و افراد مذکور را بازداشت کردند و در بازرسي از خودرو متهمان توانستند دو تقاب، يک اسلحه تقلبي، دو عدد دستبند، دو عدد بيسيم و يک عدد چراغ گردان کشف و ضبط کردند.
رييس کلانتري 164 قائم در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت متهمان پس از انتقال به کلانتري به بيش از 10 فقره اخاذي و زورگيري اعتراف کرده و در بررسي بيشتر ماموران متوجه شدند دو متهم با هويت‌هاي امير و قاسم با يکديگر برادر بوده و داراي سابقه کيفري هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار