آخرین «لاك‌پشت نینجا» پیدا شد!

اكشن كمدی و ماجراجویانه «لاك‌پشت‌های نینجا» یكی دیگر از بازیگران اصلی خود را پیدا كرد؛ «دنی وودبورن» تازه‌ترین بازیگری است كه به این پروژه پیوسته است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ دنی وودبرن در نسخه جدید و احیا شده این مجموعه فیلم موفق دهه نود میلادی، در نقش اسپیلینتر بازی خواهد كرد.

انتخاب وودبرن در حالی انجام می‌شود كه كلید فیلم‌برداری «لاك‌پشت‌های نینجا»ی جدید، هفته قبل در حومه شهر نیویورك (به عنوان لوكیشن اصلی فیلم) زده شد.

تهیه‌كنندگان فیلم در این شرایط، سخت به دنبال بازیگری بودند كه باید در نقش یكی از پنج لاك‌پشت نینجای قصه فیلم ظاهر می‌شد.

اسپلینتر در كنار چهار كاراكتر لاك پشتی دیگر به نام‌های رافائل، لیوناردو، دوتاتله و میكل آنجلو، پنج شخصیت اصلی قصه این فیلم را تشكیل می‌دهند.

قبل از این آلن، ریكمن پیتر پلوزك، جرمی ‌هاوارد و نوئل فیشر برای بازی در نقش این چهار لاك‌پشت نینجا انتخاب شده بودند.

میگن فاكس هم در این فیلم در نقش كاراكتر اصلی مونث قصه بازی می‌كند، اما هنوز معلوم نیست وی در نقش خبرنگار آپریل اونیل بازی خواهد كرد، یا یك كاراكتر تازه را روی پرده خلق می‌كند.

ویل آرنت كمدین سرشناس هم در «لاك‌پشت‌های نینجا» حضور دارد. تهیه‌كنندگان فیلم گفته‌اند وی یك نقش ویژه در این فیلم دارد. اما كسی از كم و كیف این نقش مطلع نیست.

هنوز خط اصلی قصه نسخه تازه این كمدی اكشن فاش نشده است.به همین دلیل معلوم نیست قصه آن دوباره سازی نسخه اصلی است یا این كه سازندگانش یك قصه جدید برای آن انتخاب كرده اند؟!

جاناتان لیبزمن «لاك پشت‌های نینجا»‌ی جدید و احیا شده را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از آندری نمیك، جاش آپلبام و آرت ماركوم كارگردانی می‌كند.

مایكل بی كاگردان و تهیه‌كننده سرشناس سینما (سازنده مجموعه فیلم «تغییر شكل دهندگان/ترانسفورمرها») نسخه جدید «لاك‌پشتهای نینجا» را در شركت فیلم‌سازی خود به نام پلاتینیوم دانز تهیه می‌كند.

دنی وود‌برن سال قبل اكشن فانتزی «آینه آینه» را در كنار جولیا رابرتز روی پرده سینماهای جهان داشت. او هم اكنون مجموعه تلویزیونی «استخوان‌ها» را روی آنتن تلویزیون دارد.

«لاك‌پشت‌های نینجا»‌ی جدید برای ششم ژوئن سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریكای شمالی می‌رود. این فیلم نسخه احیا شده یك كمدی اكشن موفق سینمایی است، كه اولین قسمت آن در سال 1990 به نمایش عمومی درآمد و در سال‌های بعد صاحب دو دنباله شد.

برچسب ها: لاک پشت ، نینجا ، کمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۵۰ ۲۳ تير ۱۳۹۳
عالیه لاک پشت های نینجا بهترین انیمیشن دنیاست