رئيس کمسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پهپاد ساخت ايران که مهندسي معکوس پهپاد آمريکايي ARQ170 است بزودي به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران؛ علاء الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس  ظهر امروز (پنج شنبه پنجم ارديبهشت‌ماه) در جريان بازديد از جزاير سه گانه با حضور در جمع نظاميان جزيره تنب بزرگ گفت: جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهدا از اقتدار و امنيت بالايي برخوردار بوده و روز به روز به قدرت خود ادامه مي دهد.

وي افزود:  به طور مثال پاکستان که  برنده سلاح هسته‌اي است  از امنيت و اقتدار کافي برخوردار نبوده و جنگنده‌هاي  بدون سرنشين آمريکا روزانه  چندين نفر از مردم اين کشور را مي‌کشند.

رئيس کميسيون امنيت ملي سياست خارجه در ادامه به پيشرفت جمهوري اسلامي ايران در صنايع نظامي و دفاعي اشاره کرد و گفت: در آينده  پهپاد ساخت ايران که مهندسي معکوس پهپاد آمريکايي  ARQ170 است به پرواز در خواهد آمد.

وي در پايان گفت:  با همت  شما نظاميان  و مردم غيور ايران  جمهوري اسلامي روز به روز پيشرفت خواهد کرد.

 لازم به ذکر است: علاء الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي سياست خارجي مجلس به همراه هشت  عضو ديگر اين کميسيون ، استاندارو معاون سياسي استاندار هرمزگان از صبح امروز در حال بازديد از جزاير سه گانه جمهوري اسلامي ايران هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پرواز ، پهپاد ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار