معاون فرهنگی، تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه‌سازی ایرانیان در تمام صحنه‌ها و این بار در صحنه سیاسی، اقتصادی دشمنان را حیرت‌زده و دوستداران نظام را امیدوارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار علی آسودیدر جریان برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل در جمع حافظان و قاریان قرآن اظهار داشت: ملت ایران با تکیه بر قرآن و عترت رسول‌الله همیشه در عرصه‌های مختلف حماسه‌ساز بودند و این حماسه‌سازی آنها زمینه تحول بسیار مساعدی را نیز فراهم کرده است.

وی گفت: در این بین اردبیلی‌ها را همیشه با روحیه حماسه‌آفرینی می‌شناسیم، چراکه مردم این شهر در طول تاریخ با الهام از ارزش‌های نهضت عاشورا در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته و امیدواری را به اردوگاه دوستداران نظام برگردانده‌اند.

آسودی با بیان اینکه اردبیلی‌ها حماسه‌ساز کربلا را الگوی خود قرار دادند، خاطرنشان کرد:‌ اردبیلی‌ها با تأسی بر حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ مذهبی بسیار موفق، کارآمد و شایسته عمل کرده و در بسیاری از امور برای سایر مناطق الگو و نمونه شدند.

معاون فرهنگی، تبلیغاتی سپاه در ادامه افزود: مردم این دیار در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با مدد از پیشوای خود حضرت عباس‌بن علی (ع)جواب کوبنده‌ای به دشمنان داخلی و خارجی داده و با تأسیازعلمدار کربلا در صحرای نینوا به اردوگاه کافران حمله برده و صدمه‌ای عظیم به تهدیدات و یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌زنند.

وی، هوشمندی، ولایت‌مداری و ایثارگری را از دیگر شاخصه‌های بسیجیان دریادل توصیف کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، سازی ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.