شهردار منطقه دو تهران با اشاره به توجه ویژه شهرداری به ایجاد فضاهای ویژه تندرستی در اماکن عمومی، از نصب مجموعه دستگاه های ورزشی و بدنسازی در فاز دوم ساماندهی فاز دوم بوستان نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران،عابد ملکی با اعلام این مطلب اظهارداشت: 22 دستگاه ورزشی در قالب مجموعه دستگاههای ورزشی و بدنسازی در فاز دوم ساماندهی رود دره فرحزاد نصب شده تا مورد استفاده عمومی شهروندان قرار گیرد. 
وی افزود: ا ین مجموعه دارای استانداردهای ورزشی برای استفاده شهروندان است و به طور دوره ای ، مورد بازدید استاندارد نیز قرار می گیرد. 
شهردارمنطقه دو تهران ایجاد مسیر تندرستی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو تهران یاد کرد و گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا با بهره برداری از فاز دوم بوستان نهج البلاغه ، گروه های ورزش همگانی از محله های مختلف منطقه برای ترویج ورزش همگانی میان شهروندان در رود دره فرحزاد حضور یابند.
ملکی ، ایجاد مسیر ویژه دوچرخه سواری و خانه های دوچرخه را از دیگر برنامه های شهرداری منطقه دو تهران در ساماندهی فاز دوم بوستان نهج البلاغه بر شمرد./ف
برچسب ها: نصب ، وسایل ، ورزشی ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار