معاون صنایع دستی استان گفت:هنرمندان کرمانشاهی عازم سفر چین می شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کشور چین، هنرمندان کرمانشاهی نیز می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

نصرت اله سپهر گفت:در تاریخ 16 تا 20 خرداد در کشور چین استان یونن(شهرکن مینگ) و از تاریخ 24 تا 28 خرداد در کشور چین استان سی چو آن (شهر چنگدو) نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه های خارجی عاملی است برای تشویق صنعتگران در امر تولید و اشتغالزایی مناسب و بهره مندی مفید و همچنین ارزآوری به کشور که نهایتا باعث توسعه چرخه تولیدات داخلی شده و زمینه را برای گسترش و رشد اقتصادی کشور به دنبال دارد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، گفت: از کلیه صنعتگران و علاقمندان که تمایل حضور در این نمایشگاه را دارند دعوت به عمل می آید جهت ثبت نام و یا اخذ شرایط نمایشگاه به معاونت صنایع دستی استان کرمانشاه واقع در خیابان آیت اله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه کنند.

وی افزود : با توجه به اینکه امکان برگزاری نمایشگاه در دیگر کشورهای خارج هم امکان پذیر است و امکان دارد فراخوان آنها متعاقبا به این معاونت برسد صنعتگران می توانند جهت ثبت نام در نمایشگاه کشور مورد علاقه یا کشوری که شناخت دارند آثار تولیدی شان بیشتر به فروش برسد به معاونت صنایع دستی مراجعه کرده تا اقدام لازم صورت گیرد
برچسب ها: کرمانشاه ، هنرمندان ، عازم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.