گوگل به تازگی ویژگی‌های جدید و جالبی را به سرویس نقشه‌های خود اضافه کرده است.

گوگل اخیراً ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به سرویس نقشه‌های خود اضافه کرده است که به لطف ویژگی «سفر در زمان» به کاربران امکان می‌دهد به گذشته برگردند و ببینند مکان‌ها در گذشته چگونه بوده‌اند.

گوگل قابلیت جستجوی عکس‌های گذشته را اضافه کرده و سرویس «نمای خیابان» را برای حدود ۸۰ کشور گسترش داده است.

گوگل اخیرا مجموعه‌ای از به روز رسانی‌ها را برای نقشه‌های خود اعمال کرده است. این شرکت فناوری غول پیکر اعلام کرد که سرویس نقشه برداری دارای ویژگی جدیدی خواهد بود که به شما امکان می‌دهد در زمان سفر کنید و ببینید یک مکان دهه‌ها پیش چگونه بوده است.

به گفته گوگل، قدمت برخی از تصاویر هوایی و ماهواره‌ای به ۸۰ سال می‌رسد. به عنوان مثال، در برلین، لندن، پاریس و ورشو، تصاویر تاریخی می‌توانند به دهه ۱۹۳۰ بازگردند.

 بهبود تصاویر ماهواره‌ای

نمای خیابان که بیش از ۲۸۰ میلیارد تصویر از اتومبیل‌ها و کوهنوردان در سراسر جهان جمع آوری کرده است، یکی از بزرگترین به روز رسانی‌های خود را دریافت می‌کند و به نزدیک به ۸۰ کشور گسترش می‌یابد.

علاوه بر ویژگی‌هایی که قبلاً ذکر شد، گوگل اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای را در Google Earth و Maps بهبود می‌بخشد.

این ویژگی‌ها با استفاده از مدل Cloud Score+ AI که روی میلیون‌ها تصویر برای شناسایی و حذف عناصری مانند سایه‌های ابر و مه آموزش داده شده است، تصویر زمینی روشن‌تر و پر جنب‌وجوش‌تر ایجاد می‌کند.

قابل توجه است که چند ماه پیش، Google Maps شروع به ارائه ویژگی‌های ناوبری جدید کرد که می‌تواند به شما در یافتن نقاط شارژ خودرو‌های برقی و رزرو بلیط مترو در شهر‌های منتخب در سراسر جهان کمک کند.

منبع: ارم نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار