نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری در رشته کوهستان روز گذشته در حالی در سرخه حصار برگزار گردید که رکابزنان استان آذربایجان شرقی در قالب تیم های مختلف عنوان های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری باشگاه‌های کشور در رشته کوهستان در پیست سرخه حصار تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها، 52 ورزشکار در بخش دانهیل؛ 32 رکابزن در رده‌سنی جوانان ماده کراس‌کانتری و 72 دوچرخه‌سوار در رده‌سنی بزرگسالان همین ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش کراس کانتری بزرگسالان "پرویز مردانی" و "مهدی عباس زاده" رکابزنان استان آذربایجان شرقی که عضو تیم ترافیک تهران هستند، مقام اول و دوم را کسب کردند. "نیما پاشایی" و "بابک علیزاده" نیز که در ترکیب نماینده استان (دبیری تبریز) در مسابقات شرکت کرده بودند در رتبه های چهارم و هشتم ایستادند.

همچنین در رده بندی مجموع تیمی ترافیک تهران در رده نخست ایستاد و دبیری تبریز دوم شد. همچنین تیم هیات قزوین با درخشش دو رکابزن استان آذربایجان شرقی "شاهین همای اقدم" و "بهرام ایزدپرست" که در نتایج انفرادی پنجم و نهم شده بودند توانست رده سوم را از آن خود کند.

نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور با حضور تیم های آفتاب سرخ بیجار، میثاق خراسان رضوی، ترافیک الف، ترافیک ب، هیات تهران، هیات قزوین، هیات سمنان، هیات قائمشهر ، دبیری تبریز، شهید خانجانی نوشهر، هیات اصفهان، هیات همدان، هیات بوشهر، هیات مرکزی، کندوان چالوس، هیات کرمانشاه، تکاپو، هیات زنجان و آفتاب سرخ گروس در بخش کراس کانتری بزرگسالان برگزار شد./س

برچسب ها: درخشش ، رکاب ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.