عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: به موسوی گفتم اگر به فرض، دوباره انتخابات برگزار شود و تو برنده نشوی چه می‌کنی؟ که وی گفت دوباره اعتراض می‌کنم؛ این مسئله یعنی اینکه موسوی به دنبال رقم زدن انتخابات در کف خیابان‌ها بود نه در پای صندوق‌های رای.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در دانشگاه گیلان اظهار داشت: بعد از انتخابات 88 به مهندس موسوی گفتم از حزب و روزنامه‌ات دفاع می‌کنم به شرط اینکه اپوزیسیون داخل نظام باشی و در غیر این صورت خیلی خوش‌شانس باشی می‌شوی نهضت آزادی.

وی ادامه داد: به موسوی گفتم اگر معقول رفتار کنی چه بسا 4 سال دیگر رئیس‌جمهور شوی و در ارتباط با ادعای وی مبنی بر تقلب نیز گفتم؛ حاضریم 5 درصد صندوق‌ها را بازشماری کنیم و اگر تفاوت معناداری بود شمارش آرا را ادامه می‌دهیم اما وی حاضر نشد.

این کاندیدای احتمالی انتخاباتی ریاست جمهوری آتی تصریح کرد: به موسوی گفتم اگر به فرض دوباره انتخابات برگزار شود و تو برنده نشوی چه می‌کنی؟ که وی گفت دوباره اعتراض می‌کنم؛ این مسئله یعنی اینکه موسوی به دنبال رقم زدن انتخابات در کف خیابان‌ها بود نه در پای صندوق‌های رای.

باهنر با بیان اینکه همه سران دنیا قابل احترام هستند، گفت: نباید بگوییم آنان عددی نیستند و باید با ادبیات فاخر با آنان صحبت کنیم.

وی اظهار داشت: با هرگونه سهمیه‌بندی منطقه‌ای، قومیتی و جنسیتی مخالفم و به دنبال شایسته‌سالاری به معنای واقعی کلمه هستم.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان با بیان اینکه به خاتمی احترام می‌گذارم ادامه داد: خاتمی را جزء سران فتنه نمی‌دانم ولی معتقدم وی در رابطه با فتنه رفتار قابل قبولی نداشت.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: روزی که مهندس موسوی طرفدار اقتصاد دولتی بود بنده طرفدار اقتصاد آزاد بودم.

وی خاطرنشان کرد: در معدل نظرسنجی‌ها در میان دیگر اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان شرایط بسیار خوبی دارم و عقب‌گردی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار