در مجموعه تلویزیونی "پژمان‌" ساخته "سروش صحت‌" که چند روزی است کلید زده شده، شخصیت واقعی خودم را بازی می کنم و فیلمبرداری این مجموعه تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

"امیرحسین رستمی‌" بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال "پژمان‌" ساخته جدید "سروش صحت‌" به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه تلویزیونی "پژمان‌" ساخته "سروش صحت‌" که چند روزی است کلید زده شده، شخصیت واقعی خودم را بازی می کنم و فیلمبرداری این مجموعه تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.



وی افزود: نویسندگی مجموعه تلویزیونی "پژمان‌" را "پیمان" و "سهراب قاسم‌خانی" برعهده دارند.
"رستمی‌" در خصوص دیگر بازیگران این مجموعه اظهار داشت: "سام درخشانی‌"،" بهاره رهنما‌"، "شقایق دهقان‌"، "هوشنگ حریرچیان‌"، "بیژن بنفشه‌خواه"، غلامحسین لطیفی‌"، "رضا کریمی‌"، اردشیر کاظمی‌‌" از دیگر بازیگران این مجموعه هستند .
وی افزود: "حمید درخشان‌"، "بهروز رهبری‌فر"،"علی‌ موسوی‌"، "محمد محمدی‌"، "پژمان جمشیدی‌" از بازیگران فوتبالیست مجموعه تلویزیونی "پژمان هستند.
قصه این سریال در خصوص فوتبالیستی‌ است که در چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند و در همین حین با "امیرحسین رستمی‌" روبرو می‌شود و ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.
"رستمی‌" عنوان کرد: "سروش صحت‌" کارگردانی و "محسن چگینی‌" تهیه‌کنندگی سریال "پژمان‌" را برعهده دارند و پیش‌بینی می‌شود این مجموعه از اواخر اردیبهشت روانه آنتن شبکه سه سیما شود./ص
برچسب ها: رستمی ، سریال ، پژمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.