تست فنی و پزشکی امروز، وضعیت رضا حقیقی را براي بازگشت به تمرين مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، درتمرین امروز تستی فنی و پزشکی انجام خواهد داد که شرایط او را برای بازگشت به تمرینات تيم مشخص  می کند.

چشمه سری، پزشک تيم فوتبال پرسپوليس در این ارتباط گفت: حقیقی در تمرین دیروز به خوبی از عهده کارهایی که خواستیم برآمد. امروز قرار است تست فشار خون را انجام بدهد که کارهای فنی مثل شوت، سانتر و دریبل جزو آنهاست . اگر او تست امروز را به خوبی پشت سر بگذارد و مشکلی نداشته باشد مجوز حضور در تمرینات گروهی را بدست مي آورد.

وی درباره حسین ماهینی خاطر نشان کرد: می توان گفت مشکل او از نظر پزشکی برطرف شده است ولی برای جلوگیری از آسیب دیدگی مجدد باید تقویت شود. از این روی دیگر در اختیار کادر فنی است و سرمربی درباره بازی کرد ن یا نکردن او تصمیم گیری می کند.

*طرح جدید برای بازی خداحافظی مهدوی کیا

باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس برا ی خداحافظی مهدی مهدوی کیا خارج از زمان رسمی بازی  با سپاهان برنامه ای در دست دارد.

بر اساس اين گزارش، پرسپولیسی ها پیش از این قصد داشتند با حضور چند دقیقه ای مهدی مهدوی کیا در بازی فینال جام حذفی شرایط خداحافظی او از میادین فوتبال را به عمل آورند.
برنامه این بود که درتوافق باشگاه سپاهان و سازمان لیگ مهدوی کیا پس از حضور در زمین پس از چند دقیقه خارج از سهمیه سه تعویض جای خود را با بازیکن دیگری عوض کند اما این امر میسر نیست.

طبق قانون سوم فوتبال بازیهای رسمی فقط با سه بازیکن امکان دارد. سازمان لیگ هم بطور رسمی امکان پذیر بودن انجام بیش از سه تعویض را رد کرده است.
مقامهای باشگاه حالا در فکر طرح جدیدی هستند که قصد دارند آنرا با سپاهانی ها و سازمان لیگ مطرح کنند. در صورت موافقت با این طرح دو تیم پرسپولیس و سپاهان قبل از شروع رسمی بازی برای چند دقیقه یک بازی نمایشی را انجام خواهند داد که در پایان مهدوی کیا با بوسیدن چهار گوشه زمین از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد. هنوز معلوم نیست را با توجه به  سابقه و جایگاهی که مهدوی کیا در فوتبال ایران دارد ، این امر میسر شود یا نه؟

*پرسپولیس از کاشانی علیه دایی شهادت نمی گیرد

باشگاه پرسپولیس قصد ندارد در پرونده علی دایی از شهادت حبیب کاشانی استفاده کند.

اين گزارش حاکي است، حکم صادر شده در مورد علی دایی از سوی کمیته انضباطی موید این نکته بود که با توجه به عدم وجود قراداد ، استناد این کمیته تنها مبتنی برنامه حبیب کاشانی در تایید توافق طرفین بر سر پاداش صد میلیون تومانی بوده است. در این شرایط به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس هم باید در نامه ای به کاشانی شهادت او درباره جریمه 10 درصدی را می خواست. مصطفی شکری وکیل باشگاه پرسپولیس و معاون حقوقی این باشگاه در زمان مدیر عاملی حبیب کاشانی در این باره گفت: در حکم کمیته انضباطی هیچ اشاره ای به نامه کاشانی نشده است و ازاین رو ما نیز در دفاعیه خود  به شهادت ایشان رجوع نمی کنیم.

این مسئله در شرایطی مطرح می شود که قرارداد دایی و باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخصیص پاداش صد میلون تومانی امضا نشده بود و حالا دیگر به شهادت کاشانی هم استناد نشده باشد، این سوال پیش  می آید که کمیته انضباطی بر چه اساسی حکم صادر کرده است . شاید هم موضوع اصلی این باشد که  شکری نمی خواهد در آستانه انتخابات شوراها پای کاشانی را علیه دایی به میان بکشد ، او البته خود این مسئله را رد می کند و اعتقاد دارد نیازی به این مسائل نيست./مح
برچسب ها: فتی ، وی ، که
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار