فردا برگزار می گردد؛

همراز یاس، ویژه ی بانوان شاغل شهرداری منطقه 14

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 از برگزاری مراسم جشن همرازیاس به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) با حضور جمعی از بانوان شاغل در شهرداری منطقه و ادارات تابعه آن خبر داد.

محمد سیفی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: توجه ویژه به نهاد خانواده و تحکیم بنیاد آن، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، معرفی سیاست های استحاله فرهنگی رسانه های بین المللی، تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری بانوان، خط مشی برگزاری این مراسم است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مراسم همرازیاس افزود: افزایش آگاهی های جامعه نسبت به نقش های چندگانه، موثر و پویای زنان در خانواده و جامعه، افزایش آگاهی بانوان نسبت به نقش موثر آنان در مدیریت و تحکیم بنیاد خانواده و البته نقش کلیدی آنان در مدیریت اقتصاد و خانواده و به خصوص تکریم بانوان شهر تهران از جمله آرمان هایی است که در این مراسم دنبال می شود.

سیفی پور با اشاره به رویکرد آموزشی، ترویجی، تفریحی و بصیرت بخشی این مراسم، عنوان کرد: مراسم همرازیاس با حضور 250 نفر از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ف معاونت ها و ادارات کل، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری تهران با برگزاری انواع برنامه های فرهنگی، مسابقه، اجرای موسیقی سنتی، اهدای بسته های فرهنگی به همراه کتاب خانواده ی متعادل اجرا خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و به منظور گرامی داشت روز زن از بانوان نمونه در شهرداری منطقه، میوه و تره بار، اداره بازیافت، بانوان شاغل در پارک ترافیک، سوله های ورزشی الزهرا و ...تکریم خواهد شد.

سیفی پور در خاتمه با بیان این که مدیران محلات و مسئولین خانه ای تسنیم در این مراسم حضور خواهند داشت خاطر نشان کرد: این برنامه با عنوان " همرازیاس" 9 اردیبهشت در سالن همایش های منطقه با سخنرانی استاد دانشگاه دکتر فرهنگ با موضوع جایگاه و منزلت زن و خانواده برگزار می گردد./ل
برچسب ها: یاس ، میلاد ، بانوان ، شاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار