نماینده تام الاختیار رئیس جمهور تکمیل بزرگراه اهر – تبریز که از مصوبات سفر بوده برای توسعه منطقه ارسباران و شهرستان اهر ضروری برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، وزیر دادگستری جاده فعلی اهر – در جلسه شورای اداری شهرستان اهر تبریز را به عنوان جاده اصلی منطقه و ارتباط با سایر استانها پاسخگوی نیاز شهرستان و منطقه ندانست و افزود: با وجود اینکه سفر چهارم مصوبه جدیدی ندارد و پیگیری سفرهای قبلی مد نظر می باشد و با وجود این به جهت نیاز منطقه مشکل جاده اهر – تبریز به صورت فوریت در جمع بندی سفر چهارم و طرح در هیئت دولت مورد توجه جدی قرار می گیرد.

بختیاری کارهای انجام شده در حوزه راه را در دولت دهم بسیار قابل توجه و چشمگیر عنوان کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارتخانه هایی است که در بخش های مختلف از افتخارات دولت است. و منشاء خدمات ارزشمند برای نظام شده است.

وی، یکی از ارکان توسعه هر منطقه ای را توسعه راه های مواصلاتی برشمرد و افزود: یکی از زمینه های ایجاد اشتغال پایدار تکمیل زیرساختها در حوزه راه می باشد.

وی، همچنین با اشاره به استعدادهای ویژه منطقه در بخش معدن از موافقت نماینده تام الاختیار دولت به ایجاد شهرک معدن برای توسعه صنایع جانبی و تبدیلی معدنی در شهرستان اهر خبر داد و افزود: امیدواریم با پیگیری های لازم با تحقق این امر شاهد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه ارسباران و اهر باشیم.

این مقام مسئول در قسمتی دیگر از سخنان خود بزرگترین افتخار مسئولان را خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات آنها اعلام کرد و افزود: امیدواریم با روحیه بسیجی بیش از پیش در خدمت مردم باشیم و امروز ما هرچه داریم به برکت حضور مردم است./س

برچسب ها: تکمیل ، بزرگراه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.