اوراق مسکن بین 2.5 تا 3 میلیون تومان در بازار معاملات ملکی خرید و فروش می شود و نسبت به وام خرید مسکن برای خریداران از جذابیت بیشتری برخودار شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، قیمت فروش وام خرید مسکن در بازار معاملات ملکی بین 2.5 تا 3 میلیون تومان اعلام و از جذابیت بیشتری برخوردار شده و به اعتقاد بنگاهداران املاک جایگزین وام خرید مسکن شده است.
 
بر اساس اين گزارش ؛ با افزایش قیمت مسکن در تمام نقاط کشور به ویژه تهران، وام مسکن 20 میلیون تومانی تنها بخش کوچکی از هزینه خرید یک واحد مسکونی را تامین می کند، با این وجود هنوز بسیاری از افراد که به دنبال خرید واحد ملکی هستند، از این وام ها برای بخشی از جبران هزینه خرید مسکن استفاده می کنند.
 
 در حال حاضر نرخ 20 میلیون تومان وام مسکن بین 2.5 تا 3 میلیون تومان و بعضا 2 میلیون تومان از سوی فروشندگان وام و بنگاه های معاملات ملکی که کار خرید و فروش مسکن را انجام می دهند، اعلام می شود.
 
 این اقدام که در واقع نیاز روز خریداران را به سرعت تامین می کند، نسبت به سپرده گذاری از استقبال بیشتری برخوردار شده است.
 
 لازم به ذکر است : قدرت خرید مسکن نسبت به سال گذشته با کاهش شدیدی مواجه شده است و برخی میزان آن را 40 درصد اعلام می کنند، اما سال گذشته بین قدرت خرید و نرخ عرضه فاصله نزدیک تر بود، پیشنهادات افزایش مبلغ وام خرید مسکن می تواند به افزایش قدرت خرید مردم کمک کند.
 

 

برچسب ها: خرید ، فروش ، وام ، بازار ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار