رئيس سازمان نقشه برداري کشور، مديريت راهبردي در حوزه نقشه برداري کشور باعث استفاده از ظرفيت هاي سازمان نقشه برداري و توسعه اقتصادي مي شود

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود ايلخان در بيستمين همايش و نمايشگاه ملي نقشه و اطلاعات مکاني ژئوماتيک 92 با بيان اين مطلب گفت: تبادل اطلاعات و دانش و تجربه يکي از مهم ترين موضوعاتي است که مي تواند به توسعه کشور کمک کند سازمان نقشه برداري کشور امسال اين همايش را  با عنوان برنامه ريزي مکان محور و ضرورت مديريت راهبردي نام گذاري کرده تا بتوانيم يکسري داده هاي مکاني را براساس آن تعريف کنيم.

وي تصريح کرد: اثرگذاري سازمان نفشه برداري در ساير حوزه هايي که به توسعه و پيشرفت کشور مربوط مي شود بيشتر است و براي رسيدن به چشم انداز توسعه اقتصادي بايد مسير را هموارتر کنيم.

ايلخان با اشاره به اينکه 70 درصد سازمانها در برنامه ريزي به اين حوزه بستگي دارد و امروزه رويکرد ما براي استفاده از اين موضوعات تغيير پيدا کرده و متناسب با اين تغييرات بايد تکنولوژي مورد استفاده را بروزرساني کنيم.

در ادامه هادي واعظي معاون فني سازمان نقشه برداري کشور گفت: در سالجاري براي اين همايش 370مقاله ارائه شده که حجم مقالات شفاهي و پوستري نسبت به سالهاي قبل افزايش يافته است.

وي تصريح کرد: همزمان با اين همايش نمايشگاه جانبي نيز به مدت سه روز در پنج محور برگزار مي شود گفتني است در اين همايش کارگاه آموزشي اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است بيستمين همايش و نمايشگاه ملي نقشه و اطلاعات مکاني ژئوماتيک 92 از امروز تا يازدهم ماه جاري در مرکز نقشه برداري کشور برگزار مي شود. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
سلام.وخسته.نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
سلام.وخسته.نباشید
آخرین اخبار