استاندار اردبیل گفت: فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب آبادانی بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد درهمایش روز ملی شوراها افزود: آمار و ارقام استخراج شده نیز موید پیشرفت ها و توسعه آبادانی در شهرها و روستاها می باشد.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را نهادی مردمی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز با پشتوانه ملت پیروزشده و شوراهای اسلامی شهرها نیز با پشتیبانی ملت وارد عرصه خدمت رسانی شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا ،انتخاب شهرداران را یكی از وظایف شوراها عنوان كرد و افزود: دور سوم شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل در این خصوص بسیار موفق عمل كرده است.

نیكزاد درادامه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره كرد و گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به شعارهایی كه می دهند عمل نمایند ، چرا كه مردم از روی عمل به وعده های آنها قضاوت می كنند.

وی با بیان اینكه جایگاه شوراها همچنان به نحو شایسته تبیین نشده است ، افزود: وظایف و اهداف شوراها و جایگاه واقعی این افراد باید در جامعه بیش از این شناخته و تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این ادامه این همایش كارنامه دور سوم شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل را درخشان و موفق اعلام كرد.

كمال الدین پیرموذن افزود: رفاه مردم و عمران و آبادانی جامعه با بروز و ظهور شوراها محقق می شود و تلاش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در دورسوم در استان اردبیل در این خصوص قابل تقدیر است.

وی با اشاره به انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان حضور مردم در این انتخابات را تحقق حماسه سیاسی دانست/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.