اولین روز از همایش پروازی و مسابقات پاراموتور گرامیداشت "روز ملی خلیج فارس" در جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این رقابتها به میزبانی کمیته ورزشهای هوایی استان هرمزگان در قشم و با حضور 40 نفر از ورزشکاران سراسر کشور کار خود را شروع کرده است.

همایش پروازی و مسابقات پاراموتور به مدت سه روز در این جزیره برگزار خواهد شد. مراسم پایانی این رقابتها روز چهارشنبه همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می شود.
 
*رقابتهای دارت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در تهران

انجمن دارت کشور در نظر دارد یکدوره مسابقات آزاد بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس برای علاقمندان در تهران برگزار کند.

به این منظور رقابتهای رده مردان بصورت انفرادی و دونفره از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در خانه دارت واقع در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران آغاز می شود. همچنین مسابقات بخش بانوان روز پنج شنبه هفته جاری به همین شکل در مکان یاد شده برگزار خواهد شد.

این رقابتها بصورت تک حذفی برگزار می شود و حضور علاقمندان دارت در آن آزاد است.
 
*سرمربی تیم ملی راگبی:همدلی ملی پوشان نقطه قوت تیم ملی است

"پدرام بنی عامریان"گفت: روحیه و آمادگی 36 ورزشکار دعوت شده به مرحله دوم اردو بالاتر از انتظارات ما بود و رقابت در میان آنان برای حضور در مسابقات سید دو آسیا بسیار زیاد است.

وی افزود: 4 مرحله اردو برای ملی پوشان پیش بینی کرده ایم و در این مرحله نیز بدنسازی را برای آنان در نظر گرفته ایم که در پایان اردوها 25 نفر را به مسابقات آسیایی مالزی اعزام می کنیم.

بنی عامریان یکی از نقاط ضعف اردو را کمبود بازیهای تدارکاتی دانست و گفت: انجمن راگبی در صدد است دو بازی تدارکاتی داخلی برای تیم ملی برگزار کند اما این تعداد بازی بسیار کم است و در کنار آن باید بازی با تیمهای خارجی نیز پیش بینی شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: از حریفان خود در رقابتهای قهرمانی آسیا آشنایی داریم و در گذشته نیز با آنان بازی کرده ایم. حریف جدی ما در این رقابتها مالزی است که با این روحیه و پشتکاری که ورزشکاران تا این لحظه از خود نشان داده اند امیدواریم نتایج قابل قبولی در این رقابتها بگیریم.

شایان ذکر است رقابتهای راگبی سید دو آسیا خردادماه امسال در شهر کوالالامپور مرکز مالزی برگزار می شود. در این رقابتها تیم های ایران، مالزی، سنگاپور و هند باهم پیکار می کنند و در نهایت یک تیم برتر راهی سید یک خواهد شد.

*ترم چهارم مربیگری پاراگلایدر برگزار می شود

انجمن ورزشهای هوایی ترم چهارم مربیگری "پاراگلایدر" را از 18 اردیبهشت برگزار می کند.

تاکنون سه ترم برای مربیان این رشته برگزار شده و اکنون مرحله پایانی که دروس عملی در آن تدریس می شود، انجام خواهد شد.

قرار است 46 شرکت کننده که 23 مربی از شهرستانها هستند در ترم پایانی پاراگلایدر شرکت کنند.

دروس ترم چهارم در بوستان ولایت تهران و همچنین شهرستان اشتهارد برگزار می شود که در پایان به قبولشدگان مدرک معتبر (درجه دو) داده خواهد شد./زر

برچسب ها: همایش ، پروازی ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار